E-commerce Success | Case Study | www.cvetiaonline.com

Това е Ралица. Още от дете има влечение към цветята, прави венци от горски цветя, прерисува всички рисунки от книгите за билки на дядо си, знае именaта на повечето растения. Завършила е Ландшафтна архиктектура. Неусетно превръща хобито си в професия.

Първият магазин за цветя и опаковане на подаръци „Обича ме, не ме обича…” (запазена марка) създава през 2001 г. в новия тогава пешеходен подход в София между х-л „Шератон“ и ЦУМ. Година по-късно отваря втори магазин в Люлин и трети в ЦУМ. Във времената на новостроящите се търговски центрове отваря магазин в Парк център (вече 14 години) и Сердика Център (почти 10 години). Предлага на клиентите цветя, а не букети с излишни опаковки и украси. Акцентът са самите цветя.

Има и една неоспорима истина, че най-продаваното цвете е розата. Свободният международен пазар дава възможност да се докосне до всички сортове и нови постижения в генетиката. Ралица всеки ден се впечатлява от това и би искала да провокира клиентите да купуват не само червени рози. Учи клиентите си, че най-красивите рози са с отворени цветове, а не „на пъпка”. Консултира ги как да се грижат за цветята, как да ги съхраняват. Етикира розите с техните сортови имена, за да носят информация, която помага на клиента за по-лесен и емоционален избор.

Розите, които предлага са стабилизирани сортове с международно сертифицирани имена. Произвеждат се в Еквадор. Характерни са с едрите си цветове и с по-голяма дълготрайност от холандските аналози. Внася розите директно от дългогодшен партньор ферма – производител в Еквадор, за да скъси пътя до клиентите и да удължи времето, в което ще се наслаждават на прекасните цветове и ухания. Сортовете избира и поръчва сама и разполага с тях целогодишно.

През годините обучава доста хора, но с гордост може да каже, че с основния екип работи от самото начало. Малко са тези бизнеси, които могат да се похвалят със служители с повече от 10 години стаж във фирмата. В момента са 6 човека опитен екип, с прекрасни междуличностни взаимоотношения. Разчитат един на друг и си
помагат. Порастват заедно, стават родители, помагат си в отглеждането на децата и не са спирали да работят, това което обичат – цветята.

Ралица научава за програмата „E-commerce Success” в Софийския университет. Обучението е в събота и е удобно за нея.

Тя се записва в програмата с една цел: да научи как да създаде и развие собствен онлайн магазин, който да предоставя качество, отношение към клиента и цветята, лесна и бърза доставка без условности.

С помощта на менторите от „E-commerce Success” успява да приложи на практика наученото, да създаде собствен онлайн магазин cvetiaonline.com и да сбъдне мечтата си.

Запишете се в „E-commerce Success” и сбъднете своята мечта за собствен онлайн бизнес!